معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت و تلاش ورزشکاران و مسئولین ورزشی آذربایجان شرقی گفت: ورزش آذربایجان شرقی تحرک ورزش کشور است.میرهادی قره سید رومیانی در جمع هیأت‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی افزود: با توسعه و ترویج ورزش همگانی، بستر مناسب برای فعالیت‌های قهرمانی و مدال آوری نیز فراهم خواهد شد […]

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت و تلاش ورزشکاران و مسئولین ورزشی آذربایجان شرقی گفت: ورزش آذربایجان شرقی تحرک ورزش کشور است.
میرهادی قره سید رومیانی در جمع هیأت‌های ورزشی استان آذربایجان شرقی افزود: با توسعه و ترویج ورزش همگانی، بستر مناسب برای فعالیت‌های قهرمانی و مدال آوری نیز فراهم خواهد شد و توجه به ورزش همگانی جامعه را شاداب و سرحال تر خواهد کرد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: تمامی هیئت‌های ورزشی چشم و گوش وزارت ورزش و جوانان هستند و جا دارد از تلاش‌های شبانه روزی شما رؤسای هیئت‌های ورزشی در راستای استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و توجه به حوزه فرهنگی و امور جوانان تقدیر و تشکر شود.
قره سید رومیانی اذعان داشت: ورزش آذربایجان شرقی تحرک ورزش کشور است و برنامه‌های اجرا شده در هیئت‌های ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، بسیج ورزشکاران این استان برای وزارت ورزش و جوانان مهم به شمار می‌آید و وظیفه ما حمایت از این عزیزان می‌باشد.
وی با اشاره به برنامه راهبردی ملی، استانی و بخشی آذربایجان شرقی در حوزه ورزش اشاره کرده توضیح داد: برنامه راهبردی برش ملی، برش استانی و برش بخشی در ۳۵۰ صفحه برای استان آذربایجان شرقی طراحی شده است این برنامه می‌تواند بسیار مهم باشد و جای تقدیر و تشکر دارد و انتظار داریم سایر استان‌ها نیز از این برنامه راهبردی الگو برداری نمایند.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در این نشست خاطرنشان کرد: ظرفیت و پتانسیل ورزش آذربایجان شرقی در تمامی رشته‌های ورزشی بیشتر است و عدم وجود اسپانسر باعث نزول ورزش در استان شده و من مطمئن هستم که در هر رشته ورزشی در این استان سرمایه‌گذاری شود، می‌توانیم مدال و مقام بدست آوریم.
حبیب ستوده نژاد با بیان اینکه این عاشقان ورزش هستند که چراغ ورزش استان را روشن نگه داشته اند، اظهار کرد: من ۲ آرزوی بزرگ و دیرینه دارم که یکی قهرمانی تیم تراکتور در لیگ برتر فوتبال و دیگری کسب مدال طلا در بازی‌های المپیک است چرا که کسب یک مدال برنز المپیک برازنده استان نیست و این نه تنها خواسته من بلکه خواسته تمام مردم و جامعه ورزش و جوانان آذربایجان شرقی است.
در آغاز این نشست به مناسبت روز دختر از دختران مدال آور سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح سپاس از سوی میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد.
همچنین در پایان این نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی آذربایجان شرقی با اهدای تندیسی از میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان تجلیل کردند.
نشست صمیمی معاونین، رئیس گروه‌ها و رؤسای هیئت‌های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با میرهادی قره سید رومیانی معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز چهارشنبه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد

فعلا تصمیمی برای تغییر در مالکیت استقلال و پرسپولیس نداریم

تبریز – معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در این برهه زمانی صلاح نیست در خصوص تغییر مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری کنیم.
میرهادی قره سید عصر چهارشنبه در نشست معاونین و رؤسای شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون تغییر مالکیت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس افزود: با توجه به نقش نظارتی وزارت ورزش و جوانان در خصوص فعالیت‌های باشگاه‌های ورزشی تولیت امر باشگاه‌های مهم کشور، استقلال و پرسپولیس با احتمال و نظارت کامل وزارت ورزش و جوانان انجام می‌گیرد.
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: در خصوص تغییر هیئت مدیره و مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دوستان و همکاران بنده در وزارت ورزش و جوانان به صورت تخصصی بررسی می‌کنند ولی بدلیل قرار گرفتن در برهه حساس صلاح نیست در این امر تصمیم گیری کنیم چرا که هر نوع اظهار نظری در این مورد باعث عدم آرامش و ایجاد استرس و اضطراب خواهد شد لذا باید منتظر بمانیم تا مسابقات فصلی تمام بشود.
قره سید اذعان داشت: مقام عالی وزارت ورزش و جوانان با توجه به اختیارات واصله از هیئت دولت و همچنین به عنوان رئیس مجمع این ۲ باشگاه ورزشی تصمیم لازم را خواهد گرفت.
وی به دغدغه مندان و زحمت کشان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس این اطمینان را داد که گام‌های اساسی برای تعالی تمامی حوزه‌های ورزشی بخصوص این ۲ باشگاه برداشته خواهد شد و به این زودی مجمعی برای تغییر در مدیریت و مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس نخواهیم داشت.

  • منبع خبر : صائب تبریز